Nu har det gått 14 veckor sedan vi drog igång kampanjen #KavlaNer som en reaktion på den mycket problematiska kampanjen Kavla upp där kändisar uppmanar alla att ta experimentvaccinen.
Ända sedan starten har intresset för Kavla Ner varit stort då vi är många som känner att det nu är viktigare än någonsin att stå upp för våra mänskliga rättigheter under denna olustiga tid då tvingande massvaccinering, nedstängningar och censur har blivit vardag. Här kommer i alla fall en summering av hur vi lyckats nå ut så här långt.
Korta fakta om kampanjen Kavla ner
1 jun-13 sep 2021
🙅 🙅♂️ Antal som deltagit i kampanjen Kavla Ner
Över 300 personer.
🎖️ Top 6 över 18 000
De 6 mest populära inläggen har nått i snitt 18 300 personer vardera.
🤩 Den total räckvidden i sociala medier (Facebook och Instagram)
Drygt 220 000 personer. (151 000 via Facebooksidan, 68 000 via Instagram)

📈 Antal besökare på hemsidan kavlaner.se
56 000 personer

🏆 Total räckvidd hemsidan + sociala medier
275 000

👍 Antal följare
Facebook 4500 personer, Instagram 2 200 personer
📰 Antal inslag i media
12 st, räckvidden från dessa artiklar är inte inräknad.
✌️Nu fortsätter vi kampanjen för att försvara våra mänskliga rättigheter, yttrandefrihet och demokrati mot tvingande massvaccinering, censur och medicinsk apartheid!
DELA GÄRNA DETTA VITT OCH BRETT!